6 Mayıs 2016 Cuma

Telefonun Kamerasını Bilgisayarda Kullanmak


Akıllı Telefonu Webcam Olarak Kullanmak (Android)


android telefonu bilgisayar kamerası olarak kullanmak
Telefonu WEBCAM olarak Kullanmak


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere "DroidCam" adlı uygulamadan bahsedeceğim.Web kameranız yoksa yada çok kötüyse telefonunuzu kamera olarak bilgisayarda kullanabilirsiniz.

Geçenlerde bir arkadaşım yardım istemişti bu konuda onun için araştırdım bizzat kendim de kullandım, denedim ve program mükemmel çalışıyor sizlerle de paylaşmak istedim.

Bildiğim kadarıyla Apple ios işletim sisteminde şimdilik uygulaması yok.

Programın en çok hoşuma giden yönü hem usb kablo ile hemde wireless yani modem aracılığıyla  kablosuz olarak kullanılıyor olması oldu. Ben wireless ile kullandım ve gayet başarılı.Yapmanız gerekenler çok basit, şimdi adım adım anlatacağım.


1- Programın hem cep telefonunuzda hemde bilgisayarda kurulu olması gerekiyor

https://www.dev47apps.com/ Bu linkten siteye giriyoyurz

Altta bulunan bu kısımdan download Windows Client diyoruz uygulamayı indirip kuruyoruz.

(windows kullananlar için geçerli)



2-Cep telefonumuza aynı şekilde yüklüyoruz onun linkinide veriyorum. Ücretsiz olanı kullanabilirsiniz para ödemenize gerek yok.


Bu linkten yada telefonumuzdan google play storeye girip uygulamayı bulabilirsiniz.

Telefonumuza da kurduktan sonra 

Telefonda Görünen ekran
Telefondan programı açıyoruz  Wifi IP yazan kısımdaki ip numarasını bilgisayarımızdaki cliente yazıyoruz ve starta tıklamamız yeterli program aktif.

Bilgisayardaki Ekran Telefondaki İp yi gireceğiz

Bütün uygulamalarda ve web sitelerinde kullanabilirsiniz arkadaşlar. Obs adlı programda denedim çalıştı. Youtube videolarınız için yada Twitch gibi canlı yayın sitelerinde bile kullanabilirsiniz kamera olarak.

Telefondaki İp yi Yazdığımızda Görüntü geliyor direk

Tabi her güzel şeyin bir eksi yönü olduğu gibi bununda var arkadaşlar :D Benim telefonum Sony Z2 10 Dakikadan sonra telefon biraz ısınmaya başladı ama kapanma falan olmuyor sadece sıcaklığı arttı biraz uzun süreli kamera kullanımından dolayı.

Sizde diğer markalardaki deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Sorun yaşayanlar yorum kısmına yazarsa yardımcı olurum.

Mutlu Günler Herkese :)

About the Author

Onur Culum

Author & Editor

27 Yaşındayım, 10 yıldır yazılım,tasarım ve ticaretle uğraşıyorum.Bilgisayarla 10 yaşında Windows 95 ile tanıştım.Aktif olarak kullandığım programlar; illustrator, photoshop, indesign, sony vegas pro ve özlersem corel :)

4 yorum:

  1. Tebrikler güzel bir uygulama deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler güzel bir uygulama deneyeceğim

    YanıtlaSil
  3. Harika bi program, ama telefon ısınıyor biraz

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah çok işime yaradı

    YanıtlaSil

 
Grafikerler Kulübü © 2016 - Designed by | Distributed By G. Kulübü