26 Eylül 2016 Pazartesi

Sony Vegas ve Audacity Programlarında hışırtı kaldırma (sesi temizleme)

Bu videomda sizlere kaliteli ses kaydı alırken arkada çıkan dipses, uğultu, hışırtı, cızırtı gibi şeyleri programlı ve programsız olarak nasıl temizleyebileceğinizi gösterdim.Ayrıca Sony vegas ve Audacity programında gürültü kaldırma yöntemleri.

Kaliteli bir mikrofona sahipseniz 192000 olarak kullanabilirsiniz kalitesiz mikrofonlarda hışırtı uğultu olabiliyor bunları nasıl çözebileceğinizi göstermeye çalıştım.Ben 96000 ayarında kullanıyorum kayıt alırken.



About the Author

Onur Culum

Author & Editor

27 Yaşındayım, 10 yıldır yazılım,tasarım ve ticaretle uğraşıyorum.Bilgisayarla 10 yaşında Windows 95 ile tanıştım.Aktif olarak kullandığım programlar; illustrator, photoshop, indesign, sony vegas pro ve özlersem corel :)

Yorum Gönder

 
Grafikerler Kulübü © 2016 - Designed by | Distributed By G. Kulübü